Myskväll med min lilla hjärteponny

Jag har just kommit in från stallet, gjort lite gott kvällsfika och slagit mig ner vid datorn. Jag hade inte så stora planer för Kiara idag, men vi fick en jättemysig stund tillsammans. Jag borstade henne i boxen medan hon tuggade på lite hö och flera gånger slutade hon att äta och bara snusade på mig lite nyfiket. Jag kände mig som 13-åriga Lotta som äntligen fått börja sköta en ponny (som hette Buccis) och som aldrig ville sluta borsta.
 
När Kiara var ren och fin tränsade jag henne och så gick vi en promenad på sisådär 25 minuter. Vi höll oss på de skogsvägar som tinat fram och idag fortsatte vi också en bit bort mot grannen där vi inte gått på hela vintern. Kiara fick plaska genom vattenpölar och gå på isfläckar som brast under henne, och hon var bara avspänd och go hela tiden. En riktig drömpromenad i mina ögon. Det behövs inte mer än så för att jag ska vara lycklig ♥
 
 
Fortfarande mycket snö, men vägen är bar...